Sommerfølelse

God morgen alle sammen. I dag setter vi kursen ut på bøljan blå, sammen med et vennepar av oss. Jeg sitter i skrivende stund og venter på gjengen på brygga, mens jeg blogger til dere og koser meg med Red Bull og knekkebrød. Rundt brygga svømmer brennmaneter, og måker flyr rundt her. Jeg merket at jeg fikk skikkelig sommerfølelse nå.

Jeg gleder meg skikkelig til å sove i telt, grille, kanskje dra ut å fiske, få krabber i teinene, kanskje bade om været tilsier det og ja, rett og slett nyte det naturen har å by på. Vi var med på båttur for to år siden også, men da ble det en liten demper med all knotten som fløy rundt oss på kveldene, haha. I år derimot, skal vi en annen plass, hvor det forhåpentligvis ikke er fullt så mye av de. Vi har også kjøpt inn insektsspray som vi kan spraye oss inn med, som jeg håper vil hjelpe om det viser seg å være knott der vi skal.

Fra og med i dag blir det “No Stress”. Det er navnet på båten til Kamilla og Chris, og det passer veldig bra de neste dagene. Nå skal vi kose oss, og bare nyte ferielivet i noen dager. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg