Spennende nyheter

I dag har vi drevet og klargjort leiligheten nok en gang, for gjett hva? Vi fikk tidenes gladnyhet i går, det kommer en på privat visning hos oss i morgen!! Jeg er så spent, glad og nervøs, fordi jeg virkelig vil at dette skal gå vår vei. Det hadde vært skikkelig gøy å kunne bli huseiere i løpet av de neste månedene, vi får bare krysse alt som krysses kan for at det blir salg.

Tenk om vi får inn bud i morgen eller i løpet av uken? Det hadde vært kjempespennende, vår første budrunde på egen leilighet. Kjenner at jeg gleder meg til å se hva morgendagen bringer, det er Kjetil som skal ha visningen, mens jeg tar med meg Solo på en tur eller noe. Måtte vi ha flaksen med oss, det hadde vært helt magisk! Jeg skal så klart holde dere oppdaterte, å fortelle hvordan visningen gikk.

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: Trykk HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg