Spilt inn YouTube-video

Hei dere. Har dere en fin lørdag? Det har jeg, for jeg har fått sendt en pakke med noe jeg fikk solgt, og vi har spilt inn en YouTube-video til dere! Det var ikke en video jeg gledet meg til, men Kjetil og jeg har spilt inn “Smoothie Challenge” sammen. Jeg skal redigere den slik at den kommer ut på YouTube-kanalen min i morgen.

Ellers er planene i dag å gjøre i stand til selskap i morgen, vi må blant annet handle, vaske og rydde litt her hjemme. Ryddingen har vi startet på, men det gjenstår enda litt, før vi kan si oss fornøyde. Jeg skal også mest sannsynlig bake kake, selv om jeg er bittelitt usikker på om det kanskje er best å gjøre det i morgen.. Jeg får se hva jeg ender opp med, tenker jeg. Nå skal vi ned å pante litt flasker og knuse noen flasker, før vi skal handle inn det vi trenger til morgendagen og i kveld til middag.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg