Spontanitet lenge leve

Hei mine flotte lesere <3 For en bra dag det har vært sånn egentlig, selv om jeg merker stresset mitt øker for hver dag som passerer. Fagprøven nærmer seg bare mer og mer, og det slutter virkelig ikke å gjøre meg mer og mer stressa, desto nærmere datoen kommer. Beklager at det blir mye fagprøvesnakk, men det er egentlig det arbeidsdagene mine består av i disse dager. En hel haug med øving, øving og mer øving, haha.

Når jeg kom hjem fra jobb, hoppet jeg i dusjen etterfulgt av at jeg sminket meg, før jeg skulle kjøre å hente farmor hos noen venner av henne. Vi bestemte oss veldig spontant for å ta en tur på Kilden kjøpesenter, hvor farmor så litt etter gardiner, som vi dessverre ikke fant de riktige av. Ellers fikk hun kjøpt seg litt nye klær, og jeg kjøpte et par med noen skikkelig flotte sko. Jeg kan ta bilde av de i morgen, så skal dere få se de. Når vi så oss ferdige på Kilden, ble jeg med hjem til farmor, og hun stelte i stand med vafler og kaffe til oss. Vi så på “Drømmehytta”, mens vi koste oss med vaflene med nyrørt syltetøy, som farmor hadde rørt i dag. Når programmet var ferdig, tok jeg turen hjemover, og på veien møtte jeg Kjetil, så vi endte opp med å komme hjem samtidig. Det var en skikkelig glad hund som møtte oss, noe som alltid er like koselig. Hun ble luftet, og nå kjenner jeg at jeg er rimelig klar for senga.

Det var så koselig å være litt spontan i dag, sammen med verdens beste farmor. Det er ofte de spontane tingene som ender opp med å bli de beste, og dette var virkelig en av de bedre torsdagskveldene. Spontanitet lenge leve <3

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg