Status etter visning

Etter jobb i dag var det rett hjem, for å gjøre klart siste rest til den private visningen. Når det nærmet seg visningstid, kjørte jeg avgårde til foreldrene mine sammen med Solo. Vi avtalte at Kjetil skulle ringe meg når den var ferdig, og den gikk bra fikk jeg beskjed om. Får håpe det er en potensiell kjøper, det får vi kanskje svar på i morgen eller i løpet av uken. Nå krysses alt som krysses kan, for at vi kan få solgt leiligheten vår og kan kjøpe oss en enebolig i stedet.

Processed with VSCO with b5 preset

Jeg holder dere så klart oppdatert på hva som skjer framover, det blir en spennende dag i morgen, da skal vi forhåpentligvis få høre noe fra megler. Det blir morgendagens motivasjon, men nå kjenner jeg at det begynner å nærme seg leggetid, dere får ha en riktig fin kveld videre, gode lesere. <3

 

INSTAGRAM – HER

SNAPCHAT – MAILINNASKE

YOUTUBE – HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg