Status fra visning

Heisann, mine flotte lesere. Dagen på jobb gikk greit, jeg holder på å jobbe med en stor ventil for øyeblikket, noe som er ganske interessant. Etter jobb gikk jeg innom butikken for å handle litt for mamma, før jeg svippet innom foreldrene mine med varene, og for å hente bilen til pappa. Når jeg hadde byttet bil, kjørte jeg hjem hvor Kjetil allerede var. Han hadde akkurat kommet hjem da jeg kom, og vi satte i gang med de siste forberedelsene til visningen.

Visningen gikk dessverre ikke slik vi håpet, da ingen dukket opp denne gangen heller. Utrolig kjipt, men vi gir oss ikke av den grunn. Det kan være det tar sin tid å få solgt, og det viktigste vi kan gjøre er å være tålmodige. Vi tenker at det ikke blir alt for lenge til neste visning, kanskje vi kjører på med “Åpent hus” i stedet for fellesvisning, vi får nesten se hva vi blir enige med megler om tenker jeg. Ellers har vi spist middag hos foreldrene mine i dag, og vært der en stund. Mamma og jeg gikk en tur med Solo, mens Kjetil og pappa så på noe på TV. Jeg fikk også leke frisør litt, da jeg klippet håret til pappa.

Det er ikke lenge siden vi kom inn dørene her hjemme, til en veldig fin og ryddig leilighet. Det må være det positive med visninger, du får i hvert fall et rent hjem. Nå tenkte jeg å ta meg en dusj, før jeg skal legge meg. Vi blogges mer i morgen!

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

Youtubekanalen min: Trykk HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg