Svarer på dilemmaer

Hei dere! I dag tenkte jeg at jeg skulle svare på noen dilemmaer, det er alltid like gøy, men samtidig vanskelig å gjøre. La oss sette i gang <3

Være med på Idol eller Norske Talenter? Da må det bli å være med på Idol, selv om sangstemmen min ikke er særlig fin. Jeg vet ikke hvilket talent jeg skulle ha gjort på Norske Talenter, haha.

Alltid ha klærne på vranga eller montere et IKEA møbel hver dag? Montere et IKEA møbel hver dag.

Ikke kunne lese mer eller ikke kunne snakke engelsk? Denne er vanskelig, men det må nok være ikke å kunne lese mer, for engelsk er såpass greit å kunne i forhold til reising, film, serier og alt sånn.

Kun spise godteri eller kun spise salat hver dag? Kun spise salat, selv om jeg vet at jeg er glad i godteri også, men det ville ikke blitt særlig sunt eller bra for meg i lengden.

Bade ute hver eneste morgen eller kun dusje 1 gang i uka? Lett bade ute hver eneste morgen, da får du en forfriskende følelse hver morgen.

Slutte med såpe i dusjen eller slutte med deodorant? Slutte med deodorant, tror jeg at jeg må gå for her.

Aldri reise eller aldri kjøpe klær igjen? Aldri kjøpe klær igjen, det kan man alltids arve av familie eller venner.

Aldri reise til Los Angeles, eller måtte flytte fra Norge? Hmm, denne er utfordrende, siden jeg virkelig vil reise til LA, men samtidig kunne jeg nok ikke flyttet fra Norge heller. Det får bli aldri reise til Los Angeles, selv om den står på listen min over steder jeg vil reise.

Ha 100 venner, eller ikke ha en eneste en? Ha 100 venner, selv om det raskt kunne blitt veldig travelt, haha. Det hadde nok blitt ganske ensomt og ikke hatt en eneste venn..

Bo ute i ett år, eller være i fengsel i ett år? Det hadde uten tvil vært å bo ute i ett år, for om jeg skulle vært i fengsel har jeg ikke mulighet til å reise til New York eller Los Angeles.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg