Syv ting du ikke visste om meg

Good morgen, fine lesere <3 Nå er vi på vei mot vårt svenske naboland, og det gledes til å komme fram. I mellomtiden tenkte jeg at jeg skulle fortelle dere syv ting dere (kanskje) ikke visste om meg.

1. Elsker roadtrips. Jeg er i mitt ess på veien, enten det er jeg selv som kjører eller andre er sjåfør. Syns det er både koselig og idyllisk å kjøre langs veier du ikke kjører hver dag, og få med seg mye fantastisk natur som du ellers ikke ser i hverdagen. Kanskje stopper du på en bensinstasjon og tar en is, og bare tar livet helt med ro. Det er virkelig noe med det.

2. Kjøpte egen leilighet i en alder av 22 år. Det er egentlig ganske utrolig å tenke på, men Kjetil og jeg var kun 22 år, når vi ga bud på det som har vært vårt hjem de siste 3 årene. Jeg er veldig glad for at vi gjorde det da, for nå er vi inne i boligmarkedet, som det ikke alltid er like lett å komme inn i. Vi skal jo, som jeg nevnte i et tidligere innlegg, selge leiligheten, og det er ikke bare bare det heller. Vi satser på at det blir interesse etterhvert, men vi er også klar over at det kan ta lang tid. Målet når vi har solgt er å få kjøpt oss et hus, og det er også ganske utrolig i seg selv.

3. Har hatt regulering. I 9. klasse fikk jeg regulering, for å rette opp tennene mine. De var veldig skjeve, og det ble noen år med “jernbaneskinner” før jeg endelig var ferdig når jeg hadde startet på videregående. Om jeg ikke tar helt feil, fikk jeg ta den av i løpet av 1. videregående.

4. Kjøper kjøleskapsmagneter til pappa. Det har blitt en liten tradisjon de siste årene, er Kjetil og jeg på reise i et land eller en by jeg vet pappa ikke har vært i, da blir en magnet med meg hjem. Han samler de hjemme på kjøleskapet i kjelleren, og det er så koselig om du skal hente brus eller noe i fryseren når du er på besøk hos de. Den siste han fikk, er fra da vi var i Manchester.

5. Var allergisk mot lakris. Da jeg var yngre, kunne jeg ikke spise lakris. Da fikk jeg masse elveblest over hele kroppen. Husker jeg syns det var utrolig dumt, for jeg virkelig ELSKER lakris. Heldigvis forsvant allergien etter hvert, så den dag i dag kan jeg trygt spise det.

6. Leonardo DiCaprio. Favorittskuespilleren min of all time, er ingen ringere enn Leonardo DiCaprio. Jeg forelsket meg i han da jeg så Titanic som tolvåring, og har hatt han som favoritt siden.

7. Nervøs i sikkerhetskontrollen. Dette punktet gjelder kanskje ikke bare meg? Hver gang jeg skal gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen, blir jeg nervøs for om jeg skal pipe. Eller om jeg har glemt noe i bagasjen som er flytende. Selv om jeg vet at jeg mest sannsynlig ikke gjør det, så stiger pulsen med en gang jeg skal gjennom, haha.

Vi blogges mer senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg