This or that – 10 Millioner på konto, snakke 10 språk flytende, venn med Kim Kardashian?

Har sett dette på både bloggen til Stina og Andrea, og syns det virket gøy å svare på, derfor valgte jeg å svare selv også. 😊

10 millioner på kontoen nå eller 40’000,- kr på kontoen hver måned i 20 år?

10 millioner på kontoen nå, uten tvil! Da kunne jeg betalt ned lånet på både bilen og huset, og bare levd livet uten bekymringer. Da hadde vi uten tvil fått et skikkelig drømmebryllup til sommeren, og vi hadde selvfølgelig også delt litt med familie og venner.

Langt hår eller bob hårklipp?

Langt hår er drømmen nå, og det spares for harde livet. Er det noe jeg angrer på, så er det at jeg var blond for to år siden.. Det ødela håret mitt skikkelig, og det svir jeg for nå.

Være 150cm eller 180cm?

Jeg er 161 cm nå, og er egentlig fornøyd med det, så å være så høy som 180 cm frister fint lite! Det måtte blitt å være 150 cm.

En måned uten bil eller en måned uten internett?

En måned uten bil, siden jeg nå skal starte med sosiale medier, blogging og videoer for fullt.

Være kjent sanger eller skuespiller?

Denne var enkel, det blir å være kjent skuespiller!

Gå opp eller ned 5 kg i vekt?

Jeg ville valgt å gå opp 5 kg i vekt hvis det kunne vært muskler, siden jeg nå skal starte å trene og forhåpentligvis miste litt kroppsfett, og bygge litt muskler samtidig.

Spille 10 instrumenter perfekt eller snakke 10 språk flytende?

Åå, denne likte jeg! Da ville jeg uten tvil snakke 10 språk flytende, og noen av de jeg ville kunnet er blant annet tysk, spansk, fransk, italiensk og afrikaans.

Være venn med Donald Trump eller Kim Kardashian?

Denne var ikke spesielt vanskelig, det blir være venn med Kim Kardashian!

Være 18 eller 50 resten av livet?

Hmm.. 18 var en fin alder, men ikke en alder jeg ville gått tilbake til, jeg velger derfor 50 resten av livet.

Vinter eller sommer?

Sommer.

Gå tilbake i tid og fikse alle ting du ville gjort annerledes, eller få 10 millioner her og nå?

Denne var vanskelig, for jeg har noen ting jeg gjerne skulle gjort annerledes, men jeg tror valgene jeg har tatt har ført meg dit jeg er nå. Nåtiden ville jeg aldri gjort noe med, så i frykt for at det å gå tilbake i tid ikke ville ført meg hit jeg er i dag, så ville jeg fått 10 millioner her og nå.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg