Throwback til repetisjonsøvelse i Forsvaret

Jeg har tidligere vært i førstegangstjenesten, og i den forbindelse ble jeg kalt inn til en repetisjonsøvelse som varte 3 uker. Det var fra 22. oktober til 11. november i fjor, og i dag ville jeg ta dere med tilbake til de tre ukene, gjennom noen av bildene jeg tok. Et aldri så lite throwback til en øvelse jeg aldri vil glemme.

Vi var stasjonert i Stjørdal, som ligger like utenfor Trondheim. Det var virkelig helt nydelig i det området, vi kjørte jo litt hit og dit i beltevognene våre, og fikk sett mye av områdene rundt Stjørdal og Trondheim også.

Vi stod og ventet på å kjøre videre, da jeg knipset dette bildet. Vi stod og fulgte med på to militærfly som skulle lande på marken, og omtrent rett etter dette bilde ble tatt, havnet vi i kontakt med «fienden». Morsomt hvordan kontrastene kan være på en øvelse.

De siste fire dagene hadde vi mer fritid, selv om det var litt tjeneste noen av dagene. Den ene av de dagene, tok jeg og noen jeg ble kjent med oss en tur til Trondheim. Vi spiste lunsj i Tyholttårnet og gikk for å se Nidarosdomen.

Kjenner at når jeg skriver om dette, savner jeg det noe helt enormt. Håper jeg får muligheten til å være med på mange flere repetisjonsøvelser, for jeg hadde virkelig the time of my life! <3

 

Følg meg gjerne på sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

Youtubekanalen min: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg