Ting dere ikke visste om meg

God morgen, fine lesere. Jeg fikk litt ekstra tid på morgenen i dag, siden jeg endte opp med å skulle hjelpe til på den nye ruten jeg fortalte om i går. Jeg er jo ikke kjent i området der jeg skal kjøre i det hele tatt, derfor kjenner jeg både at jeg er spent og nervøs på samme tid. Jeg skal selvfølgelig oppdatere dere senere på hvordan det gikk, men nå skal vi over til det overskriften sier, nemlig ting dere ikke visste om meg.

– Ville bli voksen. Da jeg var rundt 10-11 år gammel, sa jeg alltid at jeg bare ville bli voksen. For da kunne jeg være oppe så lenge jeg ville, og gjøre alt de voksne fikk lov til. Jeg var skikkelig misunnelig på alt det som de voksne gjorde, og drømte om den dagen jeg skulle bli voksen. Nå skulle jeg bare ønske at jeg kunne være barn igjen, og si til 10-11 årige meg at jeg bare må nyte barndomstiden, for det kommer en dag der ansvaret ved å være voksen bare er kjipt og kjedelig, haha.

– Ville gifte meg med morfar. Jeg tar med en annen ting som også var morsomt når jeg var barn, jeg ville nemlig gifte meg med morfaren min. Vi to har alltid hatt et spesielt bånd, og jeg husker at hver gang jeg spurte om vi kunne gifte oss, så sa han alltid at han var jo gift med mormor, så det gikk ikke, haha. Han er virkelig bare gjennomgående god, og jeg er veldig takknemlig for at jeg har han i livet mitt.

– Jobbet som skolefotograf. Dette var virkelig en drømmejobb, som jeg veldig gjerne skulle hatt på heltid. Jeg fikk reise rundt, sove på hotell og bli kjent med mange byer og skoler i Rogaland. Det var så gøy, og jeg savner det skikkelig.

– Første mobil. Jeg husker godt den første mobilen jeg hadde, det var en Sony Ericsson som jeg arvet av den ene onkelen min. Tror jeg var rundt 10-11 år når jeg fikk den, og jeg husker at jeg var såå stolt av å få min første mobil.

– Strøk på oppkjøring. Første oppkjøringen jeg skulle ha, var dagen etter jeg fylte 18 år. Jeg var helt forferdelig nervøs, og det må ha påvirket meg altfor mye. Jeg kjørte ut i et veikryss hvor de holdt på å bygge, fordi jeg trodde det var en rundkjøring for å nevne noe, haha. Heldigvis gikk oppkjøring nummer to bra, selv om det ble noen måneder med venting på å få ta lappen. I juni i år er det 9 år siden jeg fikk billappen, det er ganske sykt å tenke på.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg