Ting jeg vil gjøre i februar

# Fortsette den gode rutinen med to blogginnlegg daglig. Nå har jeg kommet skikkelig i gang med bloggingen i januar, planen er å fortsette med dette i februar også. Motivasjonen er virkelig på topp for tiden, og jeg kjenner at jeg blir glad av å lage innhold til dere. Jeg blir også utrolig motivert når det kommer hyggelige kommentarer her, da vet jeg at jeg gjør en god jobb.

# YouTube video hver søndag. Dette er noe jeg virkelig vil komme skikkelig i gang med, som jeg har klart nå to søndager på rad. Målet er å klare det videre, for å gi dere noe gøy dere kan kose dere med hver søndag på YouTube kanalen min.

# Nyte to helger i hytta på Stavtjørn. Det blir jentetur sammen med mamma og Solo nå til helgen, og en skikkelig familietur litt senere denne måneden. Da skal både mamma og pappa, lillebroren min og kjæresten hans og jeg, Kjetil og Solo opp. Det gledes skikkelig til to fine hyttehelger, og det er alltid gøy å ha noe å se fram til.

# Stå på ski. Når vi er på hyttetur, blir det så klart noen turer på ski. På Stavtjørn er det jo masse snø nå, som dere så på bildene fra helgen. Det er virkelig noe helt magisk med å suse rundt i skiløypene, og bare nyte det å kunne gjøre det i et fantastisk naturlandskap.

# Komme i gang med trening på senter igjen. På fredag som var åpnet treningssenteret jeg trener på igjen, og lysten til å komme i gang med trening på senter igjen er stor. Jeg skal ikke gå spesielt hardt ut i starten, og tenker at jeg kan ha som mål å trene hvert fall 1-2 ganger i uken i første omgang. Kjenner jeg at det blir lite, kan jeg alltids øke når jeg føler for det tenker jeg!

# Spise sunnere. I takt med treningsrutiner igjen, ønsker jeg også å få mer fokus på sunne matvaner også. Nå har det skeiet skikkelig ut de siste ukene, derfor vil jeg gjerne få kommet inn i bedre rutiner igjen. Jeg skal prøve å holde meg unna godteri, chips og sukkerholdig brus i ukedagene, men sukkerfri brus kan jeg drikke. Jeg vet at jeg klarer det, men når vanen har blitt at jeg ikke bryr meg om det er mandag eller lørdag, da er jeg klar over at det er vanskelig å endre i begynnelsen. Jeg skal i hvert fall prøve så godt det lar seg gjøre, også blir det ekstra kos når helgen kommer og jeg kan unne meg noe godt, som premie for en vel gjennomført sunn uke.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg