Ting jeg vil gjøre i januar

Nå nytes de siste timene på hytten, før vi skal kjøre hjem. Jeg merker at jeg ikke har veldig lyst til å reise hjem i dag, men slik er det alltid for meg egentlig, haha. Jeg elsker å være på hytta med Kjetil og foreldrene mine, og bare nyte kvalitetstid sammen med de. Det har vært en fin start på det nye året, og jeg er klar for å se hva det bringer med seg. Som overskriften sier, så tenkte jeg at jeg kunne starte opp med ting jeg vil få gjort i årets første måned.

# Sosiale medier. Jeg vil bruke denne måneden på å gjøre det jeg egentlig skulle gjøre i november, nemlig komme skikkelig i gang med bloggingen, videoer på YouTube og være flinkere på å oppdatere Snapchat og Instagram (brukernavnet mitt er mailinnaske på begge).

# Spise sunt og starte med treningen igjen. I november og desember har jeg falt helt ut av de gode rutinene jeg hadde, noe jeg syns er skikkelig kjipt. Det var en travel periode i den nye jobben både i slutten av november og starten av desember, som gjorde at jeg rett og slett ikke hadde overskudd til å bry meg om det. Derfor skal jeg komme skikkelig i gang fra i morgen av, noe jeg gleder meg til.

# Gå mer tur. Dette går jo gjerne litt hånd i hånd med forrige punkt, men dette er også noe jeg skal bli flinkere på. Enten jeg gjør det alene eller sammen med noen, en tur har en aldri vondt av.

# Spare penger. Det er noe jeg ikke er spesielt flink på, men fra og med denne månedens lønn, skal det spares en fast sum hver måned.

# Rydde vekk julepynten. I dag når vi kommer hjem, skal vi rydde bort julepynten. Det er virkelig på tide nå, og starte med et ryddig og julefritt hus i morgen.

# Holde det ryddig hjemme. Er det noe jeg merker, så er det at vi er gode å holde det ryddig i noen dager etter at vi har ryddet, så sklir det ut igjen. Nå vil jeg at vi skal klare å holde det ryddig, og finne gode rutiner for å klare det.

# Ommøblere stuen. Det er noe vi har hatt lyst til en stund, for å prøve ut noe nytt. Vi har også fått noen fine stoler av mormoren og morfaren min, som vi per i dag kun har stående på loftet. De skal vi få ned i stuen er planen, men da må vi ommøblere litt for å se om vi får det slik vi ønsker.

# Feire bursdagen til Kjetil. Han har bursdag i slutten av måneden, og da blir det nok en liten feiring med nærmeste familie.

Har dere noe dere vil gjøre i januar?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg