Ting jeg vil gjøre i mars

Lage meg et kontor. Egentlig har jeg hatt muligheten til det lenge, men denne måneden er det virkelig på høy tid å få gjort noe med det. Jeg skal selvfølgelig ta dere med, og dere skal få se hvordan det blir når det er helt ferdig.

Blogge to ganger daglig. Dette har jeg vært veldig flink på nå, og derfor vil jeg fortsette denne gode rutinen videre også. Selv om jeg får litt skrivesperre innimellom, får jeg god hjelp av Kjetil eller et raskt søk på ting å blogge om. I can do this!

Reise til Krakow. Det er ingenting jeg gleder meg mer til denne måneden, enn denne turen. Det blir så gøy å komme seg litt utenlands igjen, og reisefølget vårt er også helt fantastisk. To par på tur, hva mer kan man ønske seg?

Besøke Auschwitz og Saltgruvene. Når vi er i Krakow, ble vi enige om at dette var noe vi måtte få med oss. Det er 10 år siden Kjetil og jeg var på 10. klasse tur, hvor vi besøkte begge disse stedene, så jeg både gleder og gruer meg til å få oppleve disse i voksen alder også. Det er sterke inntrykk i Auschwitz, det vet jeg godt.

Spare. Bruke Dreams-spareappen for det den er verdt. Hvis vi skal kunne ha med oss litt penger til å oppleve ting i Krakow, er det viktig at vi sparer opp til det. Jeg har allerede lagt inn litt penger på sparemålet vårt til turen, og samtidig klart å sette av penger til regninger. Litt stolt frøken her, med andre ord. I tillegg spares det også til bryllupet i appen, og her har vi også vært veldig flinke til å sette av penger. Det er en veldig motiverende app, som jeg er skikkelig glad for at jeg har lastet ned.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg