Ting jeg vil gjøre i september

Hei mine fine. Siden det ikke er spesielt mye som skjer her hjemme i dag, tenkte jeg at jeg kan fortelle dere om hva mine planer for september er. Vi er jo ganske nylig kommet inn i denne første høstmåneden, og hva er vel bedre enn å skrive ned hva som skal foregå? La oss gå i gang! <3

✨ Konfirmasjon. På lørdag skal et av søskenbarnene mine endelig få lov å konfirmeres. Det ble først utsatt på grunn av korona, men nå ser det ut til at det kan gjennomføres. Vi skulle egentlig i et annet søskenbarns konfirmasjon før denne, men korona ødela for det, med alle restriksjonene for private selskap. Det er hvert fall kjekt å vite at de begge nå snart kan si at de er konfirmerte, og jeg er sikker på at det blir en fin dag for søskenbarnet mitt på lørdagen.

✨ Innflyttings-/bursdagsfest. Ei venninne av meg skal feire at hun har tatt steget med å kjøpe seg egen leilighet på lørdagskvelden, og tar samtidig bursdagsfeiringen selv om det er noen dager før den egentlige bursdagen hennes. Jeg har såvidt vært innom leiligheten, men da var den full i esker og ikke helt ferdig møblert, men det gledes til å se hvordan hun har fått det.

✨ Blogg og YouTube. Jeg kjenner at jeg savner både bloggingen og det å lage YouTube videoer, så jeg håper at september kan være måneden hvor jeg kan komme i gang igjen.

✨ Reparasjon. Videoblogg-kameraet mitt mener at batteriet jeg har i det, ikke er ekte vare og nekter derfor å skru seg på. Det er det samme batteriet jeg fikk med da jeg kjøpte kameraet, så jeg aner virkelig ikke hva som går av det. Jeg må få levert det inn til reparasjon, slik at jeg kan begynne å bruke det igjen. Jeg kan heldigvis filme med speilrefleksen, så jeg kan fortsatt vlogge, selv om det er litt mer slitsomt å gå rundt med et så stort kamera.

✨ Ryddig. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er den ryddigste personen i verden, men per dags dato er huset vårt ganske ryddig og fint. Planen er at det nå skal holdes slik, så får vi bare håpe at det gjør det.

✨ Fagprøve. I slutten av måneden skjer det jeg både gleder og gruer meg mest til, nemlig den store fagprøven. Jeg må bare øve og øve til den store gullmedaljen på jobb i disse dager, for jeg skal klare den! I verste fall, om jeg ikke klarer det, har jeg en sjanse til, men jeg vil jo aller helst klare den på første forsøk.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg