Tom for energi

Hei fine lesere. Har dere noen gang opplevd å bare være helt tom for energi, i det dere kommer hjem fra jobb? Jeg har bare ligget på sofaen, sovet litt og bare prøvd å få energien tilbake, siden jeg kom hjem.. Heldigvis ser det ut til å ha hjulpet, for jeg kjenner energien komme sakte, men sikkert tilbake igjen.

Det har ikke blitt noen 30 minutters tur på meg i dag, og jeg tror heller ikke at det kommer til å bli en tur på meg, for jeg kjenner at kroppen bare trenger å hvile i dag. Det får bli tur i morgen heller, selv om det er kjipt å ikke klare målet sitt. Jaja, sånn er det noen ganger, men om jeg klarer tur både i morgen og søndag, så har jeg jo klart 6/7 dager. Det er ikke så ille det heller, vil jeg si!

Kjetil er nede på butikken nå, for å handle inn middag og snacks til kvelden, før vi benker oss foran TV-en og bare nyter at det endelig er helg. Solo nyter at det er helg hun også, ligger på gulvet og koser seg med varmen fra peisen. Dere får ha en riktig fin fredagskveld, vi skrives mer i morgen.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg