Torsdags-shopping

Hei mine fine. Arbeidsdagen bare fløy avsted, og før jeg visste ord av det, var det på tide å komme seg hjemover. Da jeg kom hjem, spurte jeg mamma om hun ikke ville bli med en tur på Madla Amfi kjøpesenter. Det hadde hun heldigvis lyst til, slik at jeg slapp å ta turen dit alene. Jeg gikk i dusjen og stelte meg litt, før jeg suste avgårde. Da jeg kom til Amfi, hadde ikke mamma blitt helt ferdig på jobb enda. Jeg gikk derfor bare rundt og kikket litt, prøvde litt klær og fant det jeg trengte. Undertøysskuffen min hadde bruk for en aldri så liten oppgradering, og jeg var heldig nok til å finne litt som var på salg. Når mamma kom, kikket vi litt rundt, og hun var så snill at hun betalte noen av tingene jeg hadde funnet. Hvis ikke min mamma er snill, så vet ikke jeg. <3

Etter at vi hadde tuslet litt rundt i forskjellige butikker, bestemte vi oss for å finne et sted vi kunne spise. Vi endte opp på Tessa Rossa, hvor mamma hadde pizza og jeg hadde pasta carbonara. Det smakte veldig godt, i to sultne mager. Når vi var mette og gode, kikket vi litt til, før det var på tide med hjemtur. Kjetil skulle ha bilen, siden han ville til byen for å se United kamp på supporterpuben. Han har kjørt avgårde, og nå er det bare oss jentene igjen hjemme. Planen min nå er å pakke til jenteturen jeg skal reise på i morgen, og det gledes utrolig mye! Kjenner det skal bli godt å reise litt bort fra kjas og mas her hjemme, og bare nyte litt real jentetid sammen med ei av mine beste venninner.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg