Treningsmål for uken

– Gå en tur på minst 30 minutter hver dag. En god lang tur til dagen gjør bare godt for kropp og sjel, og noe jeg egentlig er altfor dårlig på. Får sette på podcast og ha med meg hunden, så blir nok dette et bra mål å ha for uken.

– Ha minst 2 hjemmestyrkeøkter. Jeg har kjøpt meg Funkygine sin nyeste treningsbok for en stund tilbake, i tillegg har jeg også den hun skrev før den nyeste også. Det er på tide å børste støv av disse, eller finne noen gode økter fra henne eller andre treningsprofiler på YouTube og komme i gang.

– Fortsette å ta trapper i stedet for heis. På jobben er jeg flink til å unngå å bruke heis der det er mulig å gå i trapper, og det skal jeg fortsette med. Det er en god mulighet til å få inn litt hverdagsaktivitet, og du tenker ikke over at du trener.

Grunnen til at jeg vil sette meg disse målene, er for å prøve å komme meg inn igjen i en god rutine med trening og en sunn livsstil. Jeg savner den jeg var i oktober/november, hvor jeg var inne i skikkelig gode vaner. Jeg lot dessverre stresset i ny jobb ta over disse, og lot ikke meg selv beholde de. Noe jeg syns er utrolig kjipt, men samtidig forstår jeg hvorfor også. Det var mye overtid, nye ting å lære seg og en ny hverdag rett og slett. Alle kan jo bli litt satt ut av noe sånt, men nå er det virkelig på tide å komme seg inn i gamet igjen. Jeg er heldigvis motivert, og klar for å kickstarte uken med overkommelige treningsmål!

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg