Trøblete start på arbeidsdagen

Hei fine dere. Tenk at det snart er helg da? Denne uken føler jeg bare har flydd avgårde, noe som er veldig herlig. Det ble en litt trøblete start på jobben når jeg kom i morges, for jeg har måttet bytte bil i to dager, fra en Ford Transit til en Volkswagen Touran.. Det er litt plassforskjell i disse bilene, kan du vel si, haha. Jeg og kollegaen min måtte gå gjennom pakkene som var satt klar til meg, for å ta ut det hun eventuelt kunne ta med seg, på grunn av plassmangel rett og slett. Godt det bare er i dag og i morgen jeg har den bilen, jeg gleder meg allerede til å få Forden “min” tilbake etter helgen.

Når jeg kom hjem, ble det en liten fotoshoot sammen med Kjetil, slik at jeg skulle ha noen bilder både til dette blogginnlegget og til morgendagen. Da bildene var tatt, gikk jeg i gang med middagen, som i dag ble hjemmelaget pizza. Den falt heldigvis i smak, og det ble litt rester til i morgen, så det er veldig greit. Ellers er det ikke så mye mer å melde fra denne kanten, så jeg runder av her jeg. Håper dere får en riktig fin kveld videre!

Følg meg gjerne på Instagram HER – YouTube HER – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg