Troen på seier i kveld

Hei mine fine! Har dere hatt en bra onsdag så langt? Det har jeg i hvertfall! Jeg har fått vasket og handlet for farmor, møtt på litt kjentfolk på butikken, handlet til oss og slappet av. Det ble litt endringer i planene, siden det tikket inn en melding fra Edith som dessverre ikke kunne trene i dag likevel. Det ga meg heldigvis ikke den stressende ettermiddagen jeg hadde framfor meg, og da ble det heller god tid til både middagslaging, litt avslapning og klargjøring før kveldens kamp. Jeg hadde jo helt glemt at Kjetil og jeg hadde sagt ja til å bli med på Man Utd supporterenes pub i Stavanger i dag, haha. Så dere kan tro jeg var stressa når jeg kom på det tidligere i dag, litt etter at dagens første blogginnlegg var publisert. Heldigvis for meg ordnet det seg, selv om det var dumt at Edith og jeg ikke fikk oss en god treningsøkt i dag. Vi tar det igjen en annen dag vi!

Nå er vi egentlig rimelig klare for å komme oss ut døren her hjemme, det er klart for Champions League kamp mellom Manchester United og Istanbul Basaksehir. Krysser fingrene for at United spiller en bedre kamp enn de gjorde på søndag mot Arsenal, og vinner i kveld – jeg har troen på at de klarer det! <3 Følg meg gjerne på Instagram og Snapchat (mailinnaske er brukernavnet på begge), der oppdaterer jeg dere underveis i fotballkvelden vår. Nå må jeg gjøre de siste forberedelsene før vi suser avgårde til byen, vi skrives mer i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg