Uavgjort kamp

God søndagskveld. Nå har jeg akkurat kommet meg hjem, og vært ute en tur med Solo, etter en fin tur til byen. Jeg holdt meg edru, men det satte ingen stopper for den gode stemningen på puben. Vi hadde det veldig gøy, og United mot Liverpool ble dessverre uavgjort. Noe som var litt kjipt, i og med at United åpnet med 1-0 i første omgang. Gutta spilte bra i dag, så vi skal si oss fornøyde uansett.

Etter kampen ble det en tur på Peppes Pizza, som vi endte opp med å ikke spise på. Da vi kom bestilte vi oss både mat og drikke, men endte opp med at noen av de jeg var med, fikk et gavekort på de to pizzaene de hadde bestilt seg. Dette fordi det oppsto en misforståelse, og vi fikk høre at det ikke var flere pizzabunner igjen. Da hadde vi allerede sittet der i ca en halv time, og ventet på maten vi skulle ha. Det viste seg at servitøren vår utelot en viktig detalj når han sa det, og at de faktisk hadde flere bunner igjen, de måtte bare få heve en halv time. Sjefen ble dratt inn, og det ordnet seg heldigvis, men det ble en litt opphetet diskusjon som jeg ikke tok del i. Jeg og to andre gikk bare utenfor, mens de to siste fikk ordnet opp i alt. Vi endte heller opp med å gå på Burgers and Beers, hvor vi nøt burgere og øl, hehe. Jeg hadde bare søtpotetfries med hvitløksmajones og en alkoholfri øl, siden jeg ikke var altfor sulten. Når vi hadde spist ferdig der, tok jeg fatt på turen hjemover. Alt i alt en bra kveld, minus den lille misforståelsen som skjedde. Den kan vi heldigvis bare le av, og vi slutter ikke å gå på Peppes av den grunn. De ordnet opp på en ryddig og fin måte.

Nå skal jeg bare slappe av litt, lese noen blogger og sikkert ikke bli altfor sen i seng, tenker jeg. I morgen skal jeg hente Kjetil og Steinar på flyplassen, og som jeg gleder meg til å få min kjære hjem igjen. Helgen for seg selv har vært fin, men jeg kjenner at jeg har savnet Kjetil nok nå, haha. Heldigvis vet jeg at han har hatt en fin tur, og ingenting gjør meg mer glad enn det. Vi blogges mer i morgen, fine lesere!

 

INSTAGRAM HER – SNAPCHAT: MAILINNASKE – YOUTUBEKANALEN MIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg