Uken som gikk #1

Heisann! Det ble en bloggfri dag i går, siden tiden gikk litt fra meg. Vi skulle få besøk av et vennepar av oss på kvelden, dagen gikk veldig raskt og plutselig skulle var de hos oss. Det ble en helt fantastisk kveld, vi koste oss med grillmat og litt godt å drikke. De sov over hos oss, og da vi gikk i fjøset i dag, gikk de hjem. Nå over til det som blogginnlegget skulle handle om, nemlig uken som gikk.

Ukens høydepunkt: Båtturen vi hadde med Kamilla og Chris, vi storkoste oss virkelig kjempemye! Det var en tur med mye latter, god stemning og ren idyll. <3

Ukens nedtur: At jeg klarte å få en “dramatisk” slutt på båtturen vår, haha. Hvordan jeg klarte å dunke hodet mitt i den kanten forblir et mysterium, og heldigvis er det mindre og mindre vondt for hver dag som går. Her kan jeg vel også ta med at det er litt nedtur at ferien er over i dag, samtidig som det skal bli godt å få litt mer rutiner tilbake også.

Ukens bilde av Solo:

Ukens latter: Det ble mange på båtturen, men også i går kveld, når vi hadde Lene og Daniel på besøk. Vi skulle lage oss strawberry daiquiri i blenderen vår, og da Daniel hadde fått oppi alle ingrediensene, viste det seg at den nederste delen på blenderen var løs. Det kom plutselig daiquiri ut av kjøkkenmaskinen blenderen stod på, og da han skulle ta blenderen av, rant alt ut på både gulvet, noen av skapene og kjøkkenbenken, haha. Det var litt av et syn og ikke minst mye søl, men vi lo godt hele gjengen. Vi fikk tørket det opp, og på mirakuløst vis virket kjøkkenmaskinen fortsatt. Det skjedde også en gang til, senere på kvelden, men da fikk Daniel det til å renne ned i vasken. Usikker på om kjøkkenmaskinen virker nå, vi har ikke testet den etter det skjedde på ny.

Ukens irritasjonsmoment: Jeg har følt meg ganske oppblåst de siste dagene, noe som er skikkelig plagsomt. Selvtilliten er ikke akkurat på topp da, og den er ikke skyhøy til vanlig heller. Trening har vært ganske fraværende hele ferien, og kostholdet mitt har ikke vært det beste i tillegg. Ikke bra, det skal jeg virkelig få gjort noe med fra i morgen av.

Ukens tanke: At jeg har lyst til å virkelig bli flink til å oppdatere bloggen, på tross av at ferien er over. Føler på en måte at jeg kommer til å gli bort fra bloggen, for at jeg i hverdagen kanskje ikke føler at jeg har så mye å blogge om. Jeg må bare prøve så godt jeg kan, med å finne interessant innhold og kanskje forhåndsskrive noen innlegg til dager der jeg sliter med motivasjonen. Føler hverdagen ofte kan bli mye av det samme, og det er ikke like gøy å blogge om at du har vært på jobb, kommet hjem, sett på TV og skal snart legge deg liksom.. Satser på at det går bra, og at jeg klarer det!

Håper dere har en fin søndagskveld videre, fine lesere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg