Uken som gikk

Ukens tanke: Det blir mye tanker om bryllupet vi ikke kan ha i år. Planen var jo at vi skulle gifte oss den 06. juni, men på grunn av corona ble dette utsatt til neste år. Noe som selvfølgelig er kjipt, men samtidig ønsker vi å ha alle vi er glade i rundt oss den dagen, og derfor ville vi heller la det gå ett år til. Forhåpentligvis får vi gifte oss den 12. juni 2021, og vi er glade for at alt gikk i orden med det vi allerede hadde booket.

Ukens høydepunkt: Det må ha vært på fredags morgen, når jeg åpnet og sjekket hvor mange lesere jeg hadde på torsdagen. Jeg hadde nemlig 401 lesere inne på bloggen den dagen, og det hadde jeg aldri i min villeste fantasi trodd at jeg skulle klare. Det ble derfor virkelig en bra start på dagen, da jeg så det.

Ukens irritasjonsmoment: Det må være disse spamkommentarene som ber om sex! Jeg har virkelig irritert meg grønn over disse, for noen av de som leser bloggen har reagert på de. Vet jeg ikke er den eneste som har dette problemet, men det er likevel veldig irriterende å måtte slette de gang på gang. Nå har jeg prøvd å moderere kommentarene mine, så da håper jeg at de forsvinner.

Ukens opptur: Da Sophie Elise nevnte meg i historien sin på Instagram, det var ganske stort da hun er en stor favoritt blant alle influenserne. Jeg har jo fulgt bloggen hennes i mange år, før hun bestemte seg for å slutte, men hun fortsetter bare å imponere med alt hun klarer å få til. En annen opptur denne uken har vært å endelig få prøvd Glöd selvbruningen og Self tan drops fra samme merke, som hun har lansert. Jeg er kjempefornøyd med begge deler, og skal faktisk ta en ny runde selvbruning i kveld før jeg legger meg.

Ukens serie: Det er uten tvil Lucifer! Den er både morsom og spennende, og jeg elsker slike serier som kombinerer det seriøse med det ikke fullt så seriøse samtidig. Den handler om Djevelen, som har reist på ferie fra Helvete til Los Angeles, så kommer han i kontakt med en politibetjent etter ei han kjente ble myrdet med han som vitne. Han begynner å jobbe med henne på saker, og det skjer mye forskjellig rundt dette. Virkelig verdt et forsøk å se den.

Ukens flaue: På mandag skulle jeg lage oss hjemmelagede kjøttkaker, og alt går fint helt til jeg skal krydre sausen. Den ble altfor salt, og da skulle jeg gjøre noe smart fant jeg ut. Da helte jeg oppi mer vann enn det som stod på pakken, og det endte opp med en skikkelig vannete saus som ikke var spesielt god. Når jeg serverte latet jeg som ingenting, men Kjetil merket raskt at det var noe galt. Da måtte jeg jo innrømme min lille flaue hemmelighet, og det ble ikke rester av kjøttkaker dagen etter på, for å si det slik.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

4 kommentarer
    1. Gøy å lese om uken din! Så dumt at bryllupet har blitt utsatt, men jeg forstår at dere helst vil ha alle dere er glad i samlet den dagen. Det blir nok et kjempe fint bryllup til neste år <3 Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg