Ukens handel

I dag var jeg på butikken for å handle inn til ukens middager og litt andre ting vi trengte, og denne uken ble det en litt større handel enn sist uke. Det er fordi vi måtte ha middager for nesten hele uken, siden vi kun har planer på søndag. Da skal vi feire 17. mai hos Caroline og Frank, og derfor trengte vi ikke middag for denne dagen.

Ukens middager er som følgende:

Mandag: Kjetil hadde kylling i sur-søt saus med ris og jeg gikk for Toro ferdig Mac and Cheese (dette kjøpte jeg inn i går, da vi bare skulle ha en rask middag)

Tirsdag: Taco

Onsdag: Spaghetti og kjøttdeig med Dolmio saus

Torsdag: Cheeseburger med tilbehør

Fredag: Fajitas taco med kylling

Lørdag: Biff og fløtegratinerte poteter med tilbehør

Søndag: Da blir det mat hos venneparet vårt

Den beste osten å ha på burgeren.

Det var ikke altfor mye saft igjen, og da var det bare å fylle på – favoritten er denne fra Fun Light!

Måtte også ha litt påfyll av favorittpålegget for tiden.

Jeg skulle ha polarbrød til frokost i dag, og typisk min flaks var de begynt å mygle, så da ble de kastet, og da jeg handlet kom jeg på at jeg måtte kjøpe med meg en ny pakke.

Handelen gjorde jeg på Coop Extra, og den kom på rundt 1500 kr.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg