Ukens handel & ukens middager

Dagens handel ble tatt på Coop Extra, og jeg handlet inn middager til og med torsdag. Det ble ikke veldig store handelen i dag heller, men planen er å ha fiskegratengen fra forrige uke i morgen. Derfor handlet jeg bare inn middag til i dag, onsdag og torsdag. Handelen kom på ca 540 kr.

Ukens middager:

Mandag: Indisk tikka masala med naan brød

Tirsdag: Fiskegrateng med poteter og gulrøtter

Onsdag: Kjøttkaker i brun saus med poteter og gulrøtter

Torsdag: Rester av kjøttkaker fra onsdagen

Jeg er helt hekta på smoothie til frokost for tiden, og jeg bruker en oppskrift jeg fant på bloggen til Funkygine. Jeg hadde kun en cottage cheese som går ut på dato i morgen og nesten er tom, derfor måtte jeg kjøpe inn en ny.

Når jeg skal lage kjøttkaker, er denne den beste kjøttdeigen å gjøre det med. Det var mamma som tipset meg om det, og siden jeg startet å lage kjøttkaker fra bunnen, bruker jeg kun denne.

En av Kjetils favorittretter, som jeg laget til oss i dag. Veldig enkelt å lage, og veldig godt.

Jeg fikk så lyst på polarbrød, som jeg kan ha til lunsj i morgen, derfor ble det med meg en pakke hjem.

Følg meg gjerne på Instagram og Snapchat: mailinnaske – YouTube her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg