Ukens handel & ukens middager

Ukens handel er tatt på Coop Extra, og kom på ca 1100 kr. Det var en litt større handel enn forrige uke, med noen dyrere råvarer til middagene denne uken. Jeg har handlet inn middager til og med torsdag, slik jeg alltid gjør i starten av uken.

Ukens middager:

Mandag: Spaghetti og kjøttdeig med spaghettisaus

Tirsdag: Cheeseburgere med pommes frites

Onsdag: Laks i fløtesaus med ris og grønnsaker

Torsdag: Jegergryte med biter av biff

Denne osten er skikkelig god på burger, og virkelig en favoritt av de cheddarostene som er i butikken.

Denne har jeg hørt at skal være god, jeg gleder meg til å teste den.

Jeg kjøpte inn druer som litt god kveldsnacks, det er også en stund siden sist jeg hadde det.

Planen er å ha wraps til lunsj de neste dagene på jobb, hvor jeg skal ha kyllingpålegg, smøreost og avokado på, derfor handlet jeg inn disse til å lage det.

Vi måtte ha påfyll av avokado, både fordi jeg trenger det til lunsj og fordi riskaker med most avokado på også er veldig populært her i huset.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg