Ukens handel & ukens middager

Denne ukens handel ble tatt på Coop Extra, og jeg har handlet inn til middager fra i dag til torsdag. Det blir en helgehandel når fredagen kommer, er planen vår. Det ble ikke den største handelen, men vi hadde noen av ingrediensene vi skal bruke i middagene fra før av.

Ukedagenes middager blir som følgende:

Mandag: Laks med søtpotet- og sellerirotstappe

Tirsdag: Grove pannekaker med bacon

Onsdag: Fiskekaker med poteter, løk og gulerøtter

Torsdag: Hjemmelaget pizza

Fredag: Rester av hjemmelaget pizza, om det er noe igjen – hvis ikke handler vi inn til taco

Jeg er blitt hektet på kesam, blåbær og granola med honning på toppen, etter at jeg prøvde det når Isabel Raad viste det på Instagram. Det smaker altså så godt!

Måtte ha påfyll av blåbær også, for de vi hadde i kjøleskapet så ikke helt gode ut.

Ett av favorittpåleggene.

Kjetil og jeg er begge hektet på riskaker med most avokado og sitronpepper, så da måtte jeg kjøpe inn noen avokadoer.

Jeg glemte å ta fram en brokkoliblanding som jeg la i frysen, for jeg hadde i grunnen ikke tenkt å vise ukens handel, men så ombestemte jeg meg og måtte fram alt igjen, hehe.

Hele handelen kom på ca 750 kr.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg