Ukens handel

Som jeg lovet dere tidligere, så skulle jeg vise dere ukens handel her på bloggen. Dere ser kanskje at det ikke var den største handleturen denne tirsdagen, men det er rett og slett fordi vi ikke trenger middager til fredag, lørdag og søndag. Da reiser vi som jeg skrev i forrige bloggpost, til Kvitsøy på hyttetur. I tillegg hadde vi en del av ingrediensene jeg trengte for å lage middagene denne uken, her hjemme både i skap og kjøleskap.

Middagene denne uken er:

Mandag: Hjemmelagede kjøttkaker med brun saus, poteter og gulrøtter

Tirsdag: Laks med poteter, gulrøtter og rømme

Onsdag: Pastasalat med kylling

Torsdag: Da blir det restene av pastasalaten fra dagen før

Mitt nye favorittpålegg, det smaker såå godt med litt majones under!

Disse kyllingfileene som er ferdig stekt og skivet er supergeniale, og ikke minst veldig gode. Det var det perfekte valget for pastasalaten jeg skal lage til oss i morgen.

Jordbær er alltid godt når været er fint, og ikke minst i smoothie!! Jordbær, banan, vaniljeyoghurt og litt vann, er oppskriften på en frisk og god smoothie.

Jeg handlet på Coop Extra, og hele handelen kom på ca 600 kroner totalt.

 

Følg meg gjerne på Instagram, Snapchat og Tik Tok: mailinnaske – YouTube HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg