Ukens planer

Mandag:

Da blir det starten på en ny jobbuke, og en ny begynnelse på treningen for min del. Jeg har ikke trent skikkelig på lenge nå, og sist uke ble det ikke en eneste økt. Det skal forandres på, og med en ny uke, kommer også nye muligheter. Ellers er det ikke mye som står på planen.

Tirsdag:

Da er det ukens andre dag på jobb, før jeg kjører direkte til mamma sin frisørsalong når jeg er ferdig. Jeg skal friske opp håret mitt litt, og forhåpentligvis kanskje farge det ett hakk mørkere enn det jeg har nå. Kameraet blir selvfølgelig med, og jeg skal dokumentere hvordan resultatet blir.

Onsdag:

Først er det jobb, før jeg skal til min kjære farmor å vaske leilighet. Vi besøker også kanskje farfar på sykehjemmet en tur, om jeg har tid til det, etter jeg er ferdig med vaskingen. Når jeg har vært der, kjører jeg direkte til treningssenteret, for å trene med Nora. Vi har fast treningsdag på onsdager, noe som gjør det lettere å komme seg på trening minst en gang i uken.

Torsdag:

Etter jobb skal jeg kjøre direkte til Stavanger, for å kjøpe inn kostymene våre til lørdagens kostymefest. Vi har begge funnet ut hva vi kan være, som starter på forbokstaven i navnet vårt. Hva det blir, får dere så klart vite, men ikke før på lørdagen. Det blir muligens enda en tur til byen litt senere på kvelden, for å se Manchester United kamp på supporter puben til laget. Kjetil skal der uansett, jeg er fortsatt litt usikker på om jeg skal være med eller ikke. Kan hende jeg bare blir hjemme, og ser kampen i stua sammen med Solo.

Fredag:

Siste arbeidsdag før det er helg, før jeg stikker innom treningssenteret for en økt. Utenom det har vi ingen spesielle planer. Jeg må nok jobbe litt med kostymet mitt til lørdagen, for å få det akkurat slik jeg vil ha det. Ellers blir det nok bare å slappe av, nyte at det er helg og bare kose oss.

Lørdag:

Vi skal hjelpe pappa, med å få inn dyrene for vinteren. Ellers blir det nok bare å lade opp til kveldens festligheter. Når festen begynner å nærme seg, blir det å få på seg kostyme og vorshe litt her hjemme, før vi enten tar bussen eller blir kjørt til en fest vi gleder oss masse til.

Søndag:

Hangover dag, vil jeg mest sannsynlig tro. Vi har ikke planlagt noe som helst denne dagen, og det vil nok bli serietitting på sofaen mesteparten av dagen.

 

INSTAGRAM – HER

SNAPCHAT – MAILINNASKE

YOUTUBE – HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg