Ulykkesfugl på fisketur

Hei, fine lesere. I går etter vi hadde spist god grillmat, ble vi enige om å gå ut en tur å fiske. Chris, Kjetil og jeg tok jollen til Chris ut, for å se om vi kunne få noen fisk på kroken. For å si det slik, gutta var skikkelig heldige og fikk til sammen 4 fisk, mens jeg derimot fikk fisken på kroken, men når jeg dro opp hoppet den av i det jeg skulle legge den i båten. Det var det nærmeste jeg kom å få fisk i går, haha. Skikkelig ulykkesfugl der, med andre ord. Jeg ble litt for gira når den kom på kroken, og når jeg fikk den over vann. Chris sa at jeg måtte få den opp i båten raskt, før den kom seg løs, og vipps, der hoppet den av rett etter han hadde sagt det. Huff av meg, får håpe jeg kan ha litt mer fiskelykke i dag, om vi bestemmer oss for å gå ut for å fiske senere.

Når vi kom inn til land igjen etter fiskingen, ble vi enige om å utforske holmen litt. Vi gikk derfor en liten rundtur på holmen, og fikk sett en helt nydelig solnedgang. Da vi kom tilbake til teltet, bestemte vi oss for å sette oss inn, da det var mye knott og begynte å bli litt kjølig. Inne i teltet ble det musikk og kortspill vi koste oss med, før vi tok kvelden.

For øyeblikket er gutta ute og setter teiner igjen, og vi jentene sitter bare og slapper av utenfor teltet. Håper dere får en fin lillelørdag videre, vi blogges mer senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg