Valentines day

Min mann kan, eller hva? Jeg ble skikkelig overrasket av han, for vi var på handletur rett etter jobb i dag, og da hintet jeg om at jeg hadde veldig lyst på roser. Han sa nei, og at om jeg ville ha roser, så måtte jeg finne en bukett selv. Noe jeg syns var rart, men jeg bestemte meg likevel for å ta med meg en rosa rosebukett, siden det alltid er koselig med litt blomster. Kjetil måtte rykke ut til en lekkasje-jobb når vi var ferdig å handle, så jeg kjørte alene hjem. På veien hentet jeg Solo, og da jeg kom hjem, begynte jeg å pakke ut av handleposene. Når jeg står og pakker ut av de, kommer Kjetil hjem, med en nydelig bukett med røde roser til meg. De hadde han kjøpt mens han ventet på at jeg skulle komme til butikken. Da la jeg sammen to og to, og fant ut at det var det som var grunnen til at han ikke kjøpte roser på butikken. Det var i hvert fall en kjempekoselig overraskelse, og jeg ble utrolig glad og overrasket.

Nå skal vi begynne på kveldens middag, vi skal ha biff med herlig tilbehør og teste ut en rødvin vi vurderer å ha i bryllupet. Dere får ha en riktig så fin fredag og Valentines Day. <3

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg