Vår 17. mai feiring

God onsdagsmorgen. Det ble en litt ufrivillig bloggpause i helgen, som strakk seg ut til i dag, men nå er jeg tilbake igjen. Det har jo vært 17. mai siden sist, og vi hadde en fin feiring hos Caroline og Frank. Vi hadde også med oss Solo, som vi pyntet med en søt 17. mai sløyfe for anledningen. Hundene storkoste seg sammen, og det er så gøy å se hvor godt overens de kommer! <3

Vi fikk servert herlig grillmat, samt litt tapas i tillegg. Kjetil og jeg hadde med oss dadler surret i bacon for anledningen, siden Caroline og jeg virkelig elsker det. Da var det klart at vi skulle ha med oss det, og det falt i smak hos de aller fleste i gjengen vi var. Vi koste oss hele dagen hos de, før Kjetil og jeg kjørte hjem i rundt 18 tiden. Kjetil skulle jo på jobb dagen etter, derfor ble han sjåfør for dagen. Når vi kom hjem, koste vi oss bare på sofaen med film og snacks, og det var egentlig en fin avslutning på en koselig dag.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg