Venninnedate

God torsdagskveld. Nå har jeg akkurat kommet meg hjem, etter å ha vært på Kvadrat kjøpesenter og IKEA. Edith og jeg har hatt en koselig venninnedate sammen, noe som virkelig trengtes etter ferien. Vi har begge vært opptatte på hver vår kant, og det er en stund siden vi så hverandre sist. Det fine med vårt vennskap, er at det alltid er som om vi nettopp så hverandre når vi møtes. Praten går i ett, og vi koser oss skikkelig i hverandres selskap.

Vi spiste på Kvadrat, siden ingen av oss hadde hatt middag ennå. Det ble snakket om alt og ingenting, og det var så godt å se min fine Edith igjen. Jeg fikk også handlet innflyttingsgave, siden Kjetil og jeg skal på innflytningsfest i morgen hos et vennepar. Vi gikk en tur på IKEA når Kvadrat stengte, og så litt rundt. Når IKEA også stengte, kjørte jeg Edith hjem, før jeg kjørte hjem selv. En veldig koselig dag, med en av mine aller beste venninner. <3

Nå er planen å gå en kveldstur med Solo, før jeg skal legge meg. Håper dere får en riktig god natt, mine fine lesere. <3

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: Trykk HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg