Vi prøver igjen

God morgen, mine flotte! I dag var jeg skikkelig trøtt når jeg våknet, jeg måtte nemlig stå opp når Kjetil skulle kjøre avgårde på jobb. Bilen min stod parkert foran hans, i bakken ned til huset vårt. Da bestemte jeg meg bare for å starte dagen, siden jeg skal komme meg til Caroline til klokken 09:00. Vi skal prøve oss igjen på å få startet Harry Potter maratonet vårt, og starter der vi slapp i går, nemlig en halvtime inn i den første filmen.

Jeg har akkurat kommet meg ut av dusjen, fått på meg litt sminke og stelt meg. Nå er det tid for en god frokost for både meg og Solo, før vi setter oss i bilen og kjører avgårde til Caroline. Kjenner jeg gleder meg til en god kopp med Dalgona kaffe når jeg kommer, hun spurte meg om jeg hadde lyst på det, og etter gårsdagen er jeg virkelig helt hekta på den supergode kaffen, haha. Håper dere får en fin start på tirsdagen deres <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg