Videoblogg fra Oslo

Da var endelig videobloggen fra Osloturen vår klar, og jeg håper dere liker den. Det var i hvert fall veldig gøy å redigere den, følte nesten jeg ble tatt tilbake til den fine hovedstaden var og konserten med Rammstein. For en opplevelse vi fikk på Ullevål Stadion, Rammstein vet virkelig hvordan de skal lage show. Jeg savner det allerede, og jeg skulle gjerne opplevd det en gang til.

Håper dere får en fin søndagskveld videre, fine lesere. <3

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: Trykk HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg