Vimsehode

God søndag. Foreningskvelden i går var kjempekoselig, vi hadde en herlig middag bestående av kalkunfileer, poteter gratinert i ost med bacon på toppen og salat. Til dessert hadde Nora disket opp med bananbrød og is. Etter middagen tok vi oss en runde med spillet Cluedo, hvor Nora ble den heldige vinneren. Vi rakk dessverre ingen runde nummer to, siden Edith og Embla skulle rekke en buss som gikk kort tid etter at runden var ferdig. Alt i alt en fantastisk kveld, med flotte jenter.

I dag skulle jeg vise dere bilder fra kvelden, men jeg er virkelig tidenes vimsehode. Jeg skulle ta noen bilder til bloggen i dag, og tenkte ikke over at jeg fortsatt hadde bildene fra kvelden i går på minnekortet. Jeg skulle bare slette de gamle bildene på minnekortet, og begynte å ta bildene til dagens andre blogginnlegg. Midt i bildetakingen slår det meg, hadde jeg lagt bildene fra kvelden i går inn på Macen? Det fant jeg fort ut om jeg hadde, og jeg klarte så klart å slette de.. At det er mulig tenker jeg bare?! Jeg tok ikke mer enn ett bilde med mobilen, så det får være det jeg publiserer av bilder fra kvelden.. At det går an, altså..

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg