Borte bra, men hjemme best

Hei mine fine! Siden dere ble oppdatert sist, har vi kommet oss hjem. Det er alltid godt å komme hjem, etter en tid borte – som de sier “Borte bra, men hjemme best”. Vi har ikke gjort så mye siden vi kom hjem, Kjetil var og hentet en projektor som han kjøpte brukt, så nå har vi endelig det i hus. Da mangler vi bare å få i stand Kjetil sin “mancave” nede i kjelleren hvor den skal brukes, og det blir så bra når vi endelig kan starte på det etter hvert.

Ellers røk avtalen mellom meg og Kjetil i dag, siden jeg ga etter for fristelsen på å spise godteri i en ukedag. Avtalen har jeg skrevet mer om i DETTE innlegget. Det gjør ikke så mye å ryke sånn egentlig, jeg vet at jeg bare skal bli flinkere på å ikke spise så mye av snoperier og chips i ukedagene, men jeg vil samtidig ha muligheten til å gjøre det også. Jeg går kanskje glipp av vesken jeg skulle få, men jeg får heller bare spare opp til den. Det har ikke skjedd så mye ellers i dag, vi har egentlig bare ligget strak ut på sofaen og slappet av. I morgen derimot, da skal vi spille fotballgolf sammen med en kompis, og jeg vurderer å filme til en aldri så liten videoblogg. Vi får se hva jeg ender opp med å gjøre. 🙂

Følg meg gjerne på Instagram & Snapchat: mailinnaske – YouTube her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg