Dagens antrekk

Hei mine fine lesere. Håper deres torsdag har vært like bra som min! Jeg har fått strøket ut punkt for punkt på to do-listen min, som jeg skrev om i forrige blogginnlegg. Det eneste som mangler er egentlig forhåndsskrivingen av noen blogginnlegg til helgen, så er alt i boks. Det føles skikkelig herlig å få unnagjort alt som stod på listen, slik at jeg bare kan slappe av i morgen før vi reiser avgårde til Kvitsøy. Nå over til det som står i overskriften, nemlig dagens antrekk.

Jumpsuit: Top Shop – Jakke: H&M – Sko: Primark – Michael Kors veske: Høyer

Nå skal jeg sette i gang med å forhåndsskrive blogginnlegg til helgen, så blir det avslapping etter jeg er ferdig. Vi blogges mer i morgen!

Følg meg gjerne på Instagram her – Snapchat og Tik Tok: mailinnaske – YouTube her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg