Fine dager

Hei godtfolk <3 Siden sist har min kjære mamma blitt 50 år, og vi har feiret på best mulig vis. Hun hadde bursdag på fredag, og da tok mamma, tante og jeg oss en tur på nattåpent på Kvadrat kjøpesenter. Vi fikk kjøpt oss mye fint alle tre, og koste oss skikkelig. Det var en fin kveld, hvor vi fikk tilbringe litt kvalitetstid sammen, bare oss damene. <3

Fineste tante og mamma <3

På lørdag var det duket for krabbefest hos mamma og pappa, og det ble en vellykket kveld. Vi koste oss med herlig krabbe, reker og hjemmelaget pizza (for de som ikke var så glad i sjømat). Som jeg fortalte i forrige blogginnlegg, som dere kan lese HER, skulle jeg fortelle dere om hva jeg planla til mamma. Det var en video, med ulike videosnutter og bilder som jeg hadde i arkivet mitt. Hun ble veldig glad, og syns det var veldig koselig gjort. Det er en av de beste følelsene i verden, det å gjøre andre glad. Mamma var utrolig fornøyd med kvelden, og det er det som betyr noe. <3 Kjetil og jeg sov over til søndagen, og jeg var der helt til kvelden senket seg. Kjetil tok en tur til byen med en kompis for å se Manchester United mot Chelsea, men jeg var ganske redusert etter festen, derfor ble jeg hos foreldrene mine. Mamma og jeg så film, og koste oss med litt snacks og mammas hjemmelagede pizza. <3

Ellers har det skjedd lite, hverdagen er i gang for fullt og det merkes. Har vært litt sliten i det siste, men håper det forsvinner til helgen. Da skjer det en del, for å si det sånn! På fredag skal vi på innflytningsfest hos et vennepar, og på lørdag til mandag er vi i Oslo. Vi skal på Rammsteinkonsert på søndag, og vi reiser sammen med en felles kompis av oss. Det blir nok en helt amazing opplevelse, jeg har sniktittet litt på YouTubevideoer, og sett litt av konsertene deres i andre land. Det jeg kan si er bare WOW, jeg gleder meg masse til å se Rammstein live. Planen er å videoblogge til dere, slik at dere kan få ta en liten del i opplevelsen dere også.

Jeg er på jobb når dere leser dette, men jeg håper alle sammen har en fin dag – enten dere er på jobb, på skolen eller fortsatt har ferie <3

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min finner du ved å trykke HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg