Innkjøpene jeg skulle vise

Heisann! Jeg har ikke fått vist dere hva jeg kjøpte meg sist uke, da Caroline og jeg var ute på litt shopping. Som jeg skrev i dette innlegget, så var jo egentlig planen å vise dere det på fredag sist uke, men så langt kom jeg aldri. Derfor ville jeg gjerne vise dere de tingene i dag, siden jeg faktisk skrev at jeg skulle det, so here we go.

En ny duftolje fra Rituals ble med meg hjem, da den jeg har øyeblikk går tom.

Disse geniale boksene, hvor vi oppbevarer tomflasker nederst og handleposer øverst.

Jeg fikk endelig kjøpt nye søppeldunker og noen bokser til å få orden under vasken. Det var mildt sagt ganske kaotisk her under tidligere.. Angret litt på at jeg ikke tok før og etterbilde, for da kunne dere også fått sett hvilken forskjell det utgjorde.

Disse boksene var passe store til å ha under der, og passet perfekt under vasken og i tillegg er de så fine å se på.

Noe jeg virkelig har savnet siden vi solgte det gamle kjøkkenet i huset, så er det matboss. Det husket jeg endelig å skaffe sist uke, og det har vært som natt og dag altså. Helt fantastisk å endelig ha i hus igjen! Den er en del av ett sett med tre søppelbøtter, noe som er ganske genialt å kjøpe.

Det siste jeg kjøpte med meg var disse vannkarafflene. Helt perfekt å ha i kjøleskapet, til å ha kalde drikker i. Vi bruker de til vann for øyeblikket, men de kan jo også for eksempel brukes til iste og saft.

Jeg er superfornøyd med alt sammen, og jeg fikk tak i alt dette på Clas Ohlson, utenom duftoljen som kommer fra Rituals så klart. Jeg gleder meg til å ta duftoljen i bruk, så fort den andre jeg har er tom. Jeg syns de er supre å ha på for eksempel gjestetoalettet, siden da lukter det alltid godt der inne. Det var hvert fall innkjøpene jeg sa jeg skulle vise, håper dere syns det var interessant å se hva det var. Nå skal jeg bare slappe av her hjemme, vi skrives mer i morgen <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg