Klar for Harry Potter maraton

God mandags morgen, fine lesere. Håper uken deres starter bra, her gjør den hvertfall det. Jeg har akkurat vært i dusjen og vasket av meg den overflødige selvbruningen, og sitter igjen med en følelse av at jeg har vært mye ute i solen i helgen. Det var skikkelig herlig med en ny runde nå, da den første påføringen nesten var helt borte. Jeg er fortsatt like fornøyd som jeg var første gangen, og jeg fikk til og med det bra til på hendene mine denne gangen! Sist jeg prøvde, ble hendene mine altfor brune i forhold til resten av kroppen, jeg skrev om det i dette blogginnlegget.

I dag er planen å dra på besøk til ei av mine beste venninner, for å starte Harry Potter maraton. Vi er begge skikkelig store fan av det magiske universet, og jeg kjenner jeg gleder meg til å komme i gang. Planen er at vi skal se filmer både i dag, i morgen, torsdag og fredag, så får vi se om vi rekker gjennom alle før helgen. Det blir så koselig å ha litt venninnetid sammen, og bare kose oss med noen av våre favorittfilmer. Nå må jeg nesten komme meg ut i bilen, for å komme meg avgårde. Ha en fantastisk dag!

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg