Skrivesperre og værskifte

Hei dere. Nå har jeg egentlig prøvd å starte dette blogginnlegget flere ganger, uten hell. Skrivesperren har rett og slett tatt meg litt, fordi jeg ikke vil gi dere det typiske oppsummeringsinnlegget på hva dagen har gått til. Føler det kan bli litt kjedelig til tider, men samtidig så er det jo på en måte det blogg handler om i tillegg? Huff, kjenner det er et kjipt dilemma å ha egentlig! Jeg får bare gå i gang med noe her, slik at dere som klikker dere inn for å lese, får noe å lese på hvert fall.

Som jeg nevnte i forrige bloggpost, skulle vi ta turen til mormoren og morfaren til Kjetil. Vi fikk servert både kake (jeg spiste ikke, på grunn av avtalen mellom Kjetil og meg, som dere kan lese om HER) og kaffe, og praten gikk om alt og ingenting. Vi ble sittende der i litt over en time, før vi tok fatt på turen til butikken og mot båten etter på. Uheldigvis for oss, ble det et totalt værskifte, og vi ble ganske så våte på veien tilbake igjen mot hytta. Ikke spesielt gøy at vi i tillegg måtte ta båt over til hytta, da det blåste skikkelig og så klart kom tidenes regnvær, haha. Det var bare å få på seg tørre klær, også ta seg en øl og bare slappe av. Veldig herlig at vi kan sitte inne i en god varm stue, når det er så dårlig vær som det er.

Vi skal snart ha middag, på menyen står det grillet lyr og torsk, med båtpoteter og grønnsaker. Etter hvert får vi også besøk av noen venner av foreldrene til K, som skal komme hit på litt godt i glasset og en dartkonkurranse. Det blir nok en koselig kveld, og den skal avsluttes med en tur i stampen på tampen av kvelden.

Følg meg gjerne på sosiale medier, hvor jeg prøver å oppdatere litt hyppigere enn jeg gjør her på bloggen, da tenker jeg på Instagram og Snapchat. Merker jeg er litt ny i det å oppdatere sosiale medier med ting som kanskje kan være kjekke å se, men jeg prøver så godt jeg kan. 🙂

På Instagram og Snapchat er brukernavnet mitt mailinnaske og YouTube-kanalen min finner dere ved å klikke her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg