Ting jeg ville gjøre i januar – ble de gjort?

Jeg skrev en liste over ting jeg ville gjøre i januar, helt i starten av året. Nå tenkte jeg å ta et tilbakeblikk på de, for å se om jeg greide det jeg ville. Dere kan lese blogginnlegget fra januar HER.

# Sosiale medier. Dette var mitt første punkt, og her skulle jeg komme skikkelig i gang med både blogging, YouTube, Instagram og Snapchat. Det føler jeg at jeg har klart, bloggen går som det suser, det gjør også YouTube med en video i uken foreløpig. Instagram og Snapchat kunne jeg nok vært flinkere å legge ut på, men alt i alt kan jeg si at dette klarte jeg.

# Spise sunt og starte med treningen igjen. Ja.. Treningssenteret stengte, og motivasjonen forsvant med det. Jeg hadde egentlig en skikkelig usunn januar dessverre, og treningen uteble..

# Gå mer tur. Her ble jeg litt flinkere, men fortsatt ikke flink nok. Jeg hadde generelt lite motivasjon til å gå lange turer, men noen ble det jo. Jeg hadde en uke der jeg prøvde meg på å skulle gå tur på minimum 30 minutter hver dag, og der klarte jeg jo 5/7 dager, noe jeg sa meg fornøyd med.

# Spare penger. Jeg har spart litt, men ikke like mye som jeg gjerne skulle. Jeg klarte å sette av litt av lønnen til sparing, så jeg er fornøyd med det.

# Rydde vekk julepynten. Dette gjorde vi samme dag som innlegget ble publisert, og det ble vel gjennomført.

# Holde det ryddig hjemme. Vi var veldig gode på dette nesten hele måneden, men i slutten skled det ut igjen. Nå har det sklidd enda mer ut, og jeg hadde igjen blitt flau om vi hadde fått spontanbesøk, haha. Min verste fiende her hjemme er rotet som konstant skal komme, mens jeg samtidig vet at det ikke tar altfor lang tid å rydde opp i det.

# Ommøblere stuen. Dette gjorde vi, og vi er virkelig superfornøyde med det. Stuen ble mye mer “voksen”, og vi fikk utnyttet plassen mye bedre. Dere kan se hvordan stuen ble HER.

# Feire bursdagen til Kjetil. Vi feiret han med kinokos i puben, sammen med broren hans og familien og foreldrene hans. Nevøen og niesen vår var helt i hundre, og de hadde nok tidenes dag hos oss. Jeg blir glad av å tenke tilbake på det, for vi hadde en helt fantastisk koselig feiring.

Jeg satser på at de sunnere vanene og treningen kan komme på plass i februar, men det er vanskelig å komme i gang kjenner jeg. Det har blitt litt godteri denne uken skal jeg være ærlig, men jeg har vært flinkere til å ikke spise det hver dag. Det er en god start, og treningen skal jeg få prøvd meg på i morgen forhåpentligvis. Tingene jeg vil gjøre i februar finner dere HER. Satser på at februar bare blir bedre og bedre, desto lenger inn vi kommer. Håper dere syns det var gøy å lese en oppsummering av hvordan det gikk forrige måned, også ønsker jeg dere en finfin onsdagskveld videre, gode dere. <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg